Konsultant Mobilnego Punktu Obsługi Klienta

śląskie / Katowice

Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.

Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:

Konsultant Mobilnego Punktu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Oferujemy:
  • Pracę w niepełnym wymiarze godzin, dzięki czemu będziesz w stanie połączyć naukę i pracę;
  • Atrakcyjny miesięczny system motywacyjny; wysokie stawki prowizyjne, bonusy, dodatki kwartalne, nagrody pracownicze;
  • Kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy;
  • Regularne szkolenia i doszkolenia sprzedażowe oraz produktowe podnoszące kwalifikacje zawodowe i dające możliwość zdobycia kompetencji miękkich;
  • Wsparcie sprzedażowe, coaching i pomoc doświadczonych menedżerów w bieżącej pracy;
  • Ciekawą i miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole;
  • Pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży;
  • Komfortowe, dobrze wyposażone miejsce pracy, usytuowane w dogodnej lokalizacji;
  • Dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do platformy kafeteryjnej.
Nasze wymagania:
  • Doświadczenia w sprzedaży, jeśli go nie posiadasz wystarczą chęci do pracy nad sobą przy naszym wsparciu;
  • Zaangażowania w pracę i samodyscypliny;
  • Pozytywnego nastawienia;
  • Przestrzegania jasno określonych zasad pracy;
  • Umiejętności pracy z komputerem i programami biurowymi.
Twoje zadania:
  • Realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów;
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami;
  • Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci;
  • Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów;
  • Dbanie o wizerunek salonu.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)

pomorskie
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with...
Opublikowano: dzisiaj
Lacertis Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i...
Opublikowano: dzisiaj