Konsultant / Konsultantka Obsługi Klienta Online

łódzkie / Łódź

Konsultant / Konsultantka Obsługi Klienta Online
Lokalizacja: Łódź

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja​

Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Podział czasu pracy - 70% obsługa Klienta na chat, 30% obsługa pism WF
  • Profesjonalna obsługa obecnych klientów T- Mobile
  • Realizacja indywidualnych celów  jakościowych i ilościowych
  • Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Umiejętność prowadzenia  konwersacji na chat
  • Sprawna obsługa komputera i redagowanie różnego rodzaju tekstów
  • Gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy
  • Łatwość w nawiązywaniu znajomości
  • Ciekawość świata i otwartość na nowinki technologiczne
  • Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów
  • Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
  • Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach! Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
  • Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Customer Support Technician

Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by...
Opublikowano: wczoraj
AGATA Spółka Akcyjna

Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)

śląskie
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów; Bieżąca współpraca z innymi działami; Zapewnienie wysokich standardów jakości...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

mazowieckie
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Opublikowano: wczoraj