Konsultant / Konsultantka Obsługi Klienta Online
Lokalizacja: Łódź
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja
Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy
Zadania, które na Ciebie czekają:
- Podział czasu pracy - 70% obsługa Klienta na chat, 30% obsługa pism WF
- Profesjonalna obsługa obecnych klientów T- Mobile
- Realizacja indywidualnych celów jakościowych i ilościowych
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów
W realizacji zadań pomoże Ci:
- Umiejętność prowadzenia konwersacji na chat
- Sprawna obsługa komputera i redagowanie różnego rodzaju tekstów
- Gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy
- Łatwość w nawiązywaniu znajomości
- Ciekawość świata i otwartość na nowinki technologiczne
- Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
Nasza oferta dla Ciebie:
- Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów
- Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach! Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
Benefity:
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Support Technician
Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by...
Opublikowano: wczoraj
AGATA Spółka Akcyjna
Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)
śląskie
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów; Bieżąca współpraca z innymi działami; Zapewnienie wysokich standardów jakości...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
mazowieckie
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Opublikowano: wczoraj