Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa, Domaniewska 52

Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa, Domaniewska 52

Forma współpracy: Umowa zlecenie

Tryb pracy: Hybrydowa

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie
  • Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym
  • Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich
  • Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine, Przenoszenie usług
  • Podejmowanie działań mających na celu najwyższy poziom zadowolenia Klientów
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji z Klientem
  • Znajomość zasad rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej z Klientami
  • Nastawienie na realizację celów zespołowych i samodzielnych zadań
  • Umiejętność tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Samodzielność w działaniu i realizowaniu powierzonych zadań
Nasza oferta dla Ciebie:
  • W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
  • Brak narzuconych skryptów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach
  • Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia 
  • Swobodną, pozytywną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u
  • Telefon służbowy również do użytku prywatnego​
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

lubelskie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: 2025-09-11
Medicover sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

mazowieckie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-10
AGATA Spółka Akcyjna

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

lubelskie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-09-09