Konsultant / Konsultantka ds. obsługi mailowej klienta z j. hebrajskim

wielkopolskie / Poznań


Konsultant / Konsultantka ds. obsługi mailowej klienta z j. hebrajskim
Miejsce pracy: Poznań
Opis i wymagania:
Słyszałaś/eś kiedyś o technologii eSIM? Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników tej innowacyjnej technologii. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 6000 brutto + premię do 500 zł.
  • Pracę hybrydową na cały etat lub pracę zdalną.
  • Tygodniowe szkolenie wdrażające w języku angielskim i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Jak wygląda dzień pracy?

Wyobraź sobie, że jesteś użytkownikiem nowoczesnej aplikacji dzięki, której masz możliwość komunikowania się za granicą. Prawdopodobnie, raz na jakiś czas potrzebujesz wsparcia i kontaktujesz się z supportem, który mailowo i za pośrednictwem chatów udziela odpowiedzi na pytania dotyczące problemów logowania i procesów związanych z obsługą aplikacji. To właśnie nasza rola a być może Twoja przyszła praca w niesamowitym zespole, nastawionym na wsparcie i dzielenie się wiedzą!

Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Znajomość języka hebrajskiego na poziomie B2+.
  • Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2.
  • Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego - udzielamy głównie pisemnych odpowiedzi.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-01:00.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Gemini Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi w Sklepie Zielarskim

małopolskie
Jako Specjalista ds Sprzedaży i Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny/a za efektywną obsługę Pacjentów, realizację zamówień internetowych oraz sprzedaż produktów w naszym sklepie...
Opublikowano: wczoraj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

warmińsko-mazurskie
Opis i wymagania: Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX)...
Opublikowano: 2025-01-23
CFI Hotels Group

Pracownik Działu sprzedaży

mazowieckie
Praca z ludźmi, dla osoby energicznej i gotowej na nowe wyzwania. Poszukiwane kompetencje: Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży hotelowej, organizacji eventów lub imprez okolicznościowych....
Opublikowano: 2024-12-15