Ogłoszenie numer: 10134923, z dnia 2025-08-06
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług.
- Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych.
Wymagania
- Zdolności sprzedażowe i chęć asystowania klientom.
- Umiejętność swobodnej komunikacji.
- Szybka adaptacja do nowych systemów i narzędzi.
- Silna motywacja i orientacja na wyniki.
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku, skupienie na jakości i umiejętność budowania relacji zespołowych.
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej jest dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Szkolenie z zakresu oferty, produktów i technik sprzedaży.
- Wynagrodzenie składające się z podstawy i premii sprzedażowej, dodatkowe premie i konkursy.
- Możliwość zdobycia premii wdrożeniowej w pierwszych 3 miesiącach.
- Elastyczne godziny pracy, w tym możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia.
- Dodatki za polecenie nowych pracowników i pozostałe benefity.
- Potencjał długoterminowego zatrudnienia w sprawdzonym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj
Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
mazowieckie
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które...
Opublikowano: wczoraj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: 2025-08-08