Ogłoszenie numer: 9841381, z dnia 2025-05-15
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta - infolinia
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o produktach oraz zgłoszeniach,
- Obsługa zgłoszeń oraz korespondencji mailowej,
- Dbałość o poprawność dokumentacji i rejestrację danych w systemie.
Wymagania
- Podstawowa znajomość obsługi komputera oraz gotowość do nauki nowych systemów,
- Komunikatywność i zaangażowanie w rozmowy z Klientami,
- Sumienność i dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00,
- Doświadczenie w obsłudze telefonicznej lub administracyjnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Umowę zlecenie z możliwością dłuższej współpracy,
- Płatne szkolenie przygotowujące do pracy,
- Narzędzia niezbędne do wykonywania zadań,
- Przyjazne środowisko pracy i realne wsparcie zespołu,
- Dofinansowanie do opieki medycznej i karta Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telefoniczny
lubuskie
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku...
Opublikowano: dzisiaj
DOTCOM Sp. z o.o.
Pracownik call center
mazowieckie
Opis stanowiska przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo), prowadzenie prostej dokumentacji. Wymagania dobra obsługa komputera, płynne posługiwanie się MS Office,...
Opublikowano: wczoraj