Konsultant ds. wsparcia użytkownika (język szwedzki / norweski / duński)

mazowieckie / Warszawa

Konsultant ds. wsparcia użytkownika (język szwedzki / norweski / duński)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielanie pomocy klientom korzystającym z serwisu streamingowego
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z odtwarzaniem treści
  • Wspieranie klientów indywidualnych i biznesowych w codziennych zapytaniach
  • Budowanie pozytywnych relacji z użytkownikami poprzez sprawną i życzliwą obsługę
Wymagania:
  • Biegłość w języku szwedzkim / norweskim / duńskim (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy z ludźmi
  • Zdolności techniczne i administracyjne, dokładność
  • Mile widziane doświadczenie z systemami CRM
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie w wysokości 10 000–11 000 PLN brutto (w zależności od języka)
  • Umowę o pracę i pełne wdrożenie do roli
  • Komfortowe biuro w stolicy oraz możliwość relokacji z pomocą organizacyjną
  • Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej, ubezpieczenia na życie oraz platformy benefitowej
  • Kursy rozwojowe, szkolenia i dostęp do e-learningu (również dla bliskiej osoby)
  • Międzynarodowy zespół, nowoczesna kultura organizacyjna i perspektywa awansu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta

łódzkie
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Professional with German

pomorskie
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj