Konsultant ds. wsparcia obsługi

małopolskie / Kraków

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania, posiadamy certyfikat nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

W związku ze stałym rozwojem działu niemieckiego aktualnie poszukujemy:
Konsultant ds. wsparcia obsługi
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KON/0125/KRK
Zakres obowiązków:
  • wsparcie w bieżącym kontakcie ze zleceniobiorcami,
  • bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców,
  • organizacja przejazdów i innych spraw na rzecz zleceniobiorców,
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji,
  • inne prace administracyjno-biurowe.
Oczekiwania:
  • dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • bardzo dobrych umiejętności obsługi MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • podstawy języka niemieckiego byłyby dużym atutem, ale nie jest to warunek.
Oferujemy:
  • możliwość długotrwałej współpracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • bardzo dobrą atmosferę, plan wdrożeniowy oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • pakiet współfinansowanych benefitów: multisport, opieka lekarska, ubezpieczenie grupowe.
Zainteresowanych prosimy o dopisanie w aplikacjach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowyhc (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

pomorskie
Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługi studentów, zapewnienie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów,...
Opublikowano: 2025-01-21
Dorado.pl sp. z o.o.

Pracownik Biura Obsługi Klienta

śląskie
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min....
Opublikowano: 2025-01-21
widziszwszystko sp. z.o.o

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

lubuskie
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie...
Opublikowano: 2025-01-19