InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania, posiadamy certyfikat nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
W związku ze stałym rozwojem działu niemieckiego aktualnie poszukujemy:
Konsultant ds. wsparcia obsługi
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KON/0125/KRK
Zakres obowiązków:
- wsparcie w bieżącym kontakcie ze zleceniobiorcami,
- bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców,
- organizacja przejazdów i innych spraw na rzecz zleceniobiorców,
- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji,
- inne prace administracyjno-biurowe.
Oczekiwania:
- dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- bardzo dobrych umiejętności obsługi MS Office,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy zespołowej,
- podstawy języka niemieckiego byłyby dużym atutem, ale nie jest to warunek.
Oferujemy:
- możliwość długotrwałej współpracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- bardzo dobrą atmosferę, plan wdrożeniowy oraz niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet współfinansowanych benefitów: multisport, opieka lekarska, ubezpieczenie grupowe.
Zobacz podobne oferty
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Pracownik obsługi klienta
dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-06-08
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Obsługi Klienta
mazowieckie
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w...
Opublikowano: 2025-06-04
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specialist customer care qa agent
dolnośląskie
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności...
Opublikowano: 2025-06-02