Konsultant ds. wsparcia obsługi

małopolskie / Kraków

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania, posiadamy certyfikat nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

W związku ze stałym rozwojem działu niemieckiego aktualnie poszukujemy:
Konsultant ds. wsparcia obsługi
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KON/0125/KRK
Zakres obowiązków:
  • wsparcie w bieżącym kontakcie ze zleceniobiorcami,
  • bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców,
  • organizacja przejazdów i innych spraw na rzecz zleceniobiorców,
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji,
  • inne prace administracyjno-biurowe.
Oczekiwania:
  • dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • bardzo dobrych umiejętności obsługi MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • podstawy języka niemieckiego byłyby dużym atutem, ale nie jest to warunek.
Oferujemy:
  • możliwość długotrwałej współpracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • bardzo dobrą atmosferę, plan wdrożeniowy oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • pakiet współfinansowanych benefitów: multisport, opieka lekarska, ubezpieczenie grupowe.
Zainteresowanych prosimy o dopisanie w aplikacjach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowyhc (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-06-08
Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Obsługi Klienta

mazowieckie
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w...
Opublikowano: 2025-06-04
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Specialist customer care qa agent

dolnośląskie
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności...
Opublikowano: 2025-06-02