Ogłoszenie numer: 10089514, z dnia 2025-07-22
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Bycie pierwszym, przyjaznym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy podróżniczej.
- Wsparcie użytkowników w rezerwacji i korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
- Działanie w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży klientów.
- Komunikacja z pasażerami, dostosowana do szybkiego rozwiązania ich problemów.
- Budowanie rzeczywistych relacji, aby klienci zapamiętali cię jako osobę, która im pomogła.
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Posiadanie pozytywnego nastawienia, cierpliwości i otwartości.
- Zdolności słuchania i pewna, jasna komunikacja.
- Organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i wielozadaniowość.
Oferujemy
- Pakiet relokacyjny obejmujący transport i zakwaterowanie na 2 tygodnie.
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym po 6-9 miesiącach (50% pracy zdalnej).
- Pakiet socjalny, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna (LuxMed) i ubezpieczenie na życie.
- Międzynarodowe, zróżnicowane środowisko pracy oraz inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
mazowieckie
Jako pierwsza linia wsparcia, zapewniaj pomoc naszym klientom w zakresie podróży. Pomagaj w rezerwacji lotów i korzystaniu z usług online. Interweniuj w sytuacjach awaryjnych związanych z...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze szwedzkim
mazowieckie
Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy w podróży. Doradzanie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności. Reagowanie na...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Advisor with Danish
mazowieckie
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
Opublikowano: wczoraj