Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim

dolnośląskie / Wrocław

Ogłoszenie numer: 9840157, z dnia 2025-05-01

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Odpowiadanie na zapytania użytkowników za pomocą czatu, e-maila i telefonu,
  • Pomoc przy kwestiach technicznych związanych z kontem użytkownika, płatnościami czy logowaniem,
  • Wsparcie klientów w zarządzaniu usługami i subskrypcją.

Wymagania

  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie co najmniej B2,
  • Umiejętności obsługi komputera i swobody w pracy z systemami online,
  • Komunikatywności, empatii i wysokiej kultury osobistej,
  • Gotowości do pracy zmianowej (między 8:00 a 20:00), minimum 30 godzin tygodniowo.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (40 zł brutto/h + premie),
  • Wstępne szkolenie oraz regularne wsparcie merytoryczne,
  • Narzędzia pracy i benefity pozapłacowe (m.in. karta sportowa, ubezpieczenie grupowe),
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym,
  • Realną szansę na rozwój w przyjaznym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

zachodniopomorskie
Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego;...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Banking Customer Care Specialist with German

zachodniopomorskie
Twoja misja: Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: 2025-05-01