Ogłoszenie numer: 9906874, z dnia 2025-06-02
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zapewnianie jakościowej obsługi streamingowej, zarządzanie problemami technicznymi.
- Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji.
- Zarządzanie i rozwiązywanie skarg klientów, podnoszenie ich zadowolenia.
- Wspieranie klientów w aspektach technicznych i administracyjnych.
Wymagania
- Znajomość języka norweskiego na poziomie C1, angielskiego B2.
- Kompetencje techniczne i administracyjne.
- Umiejętność pracy zespołowej, pozytywne nastawienie.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami typu CRM.
Oferujemy
- Pakiet opieki zdrowotnej i ubezpieczenie życiowe.
- Rozbudowany pakiet benefitów, w tym szkolenia i kursy językowe.
- Możliwości rozwoju i awansu zawodowego.
- Elastyczność godzin pracy, system zmianowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Konsultant ds. obsługi klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)
mazowieckie
Odbieranie i obsługa połączeń od pasażerów, zarówno planujących pierwszy lot, jak i doświadczonych podróżników Udzielanie informacji na temat lotów, dostępnych miejsc, taryf i...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Тревел консультант с знанием русского языка
śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: wczoraj