Ogłoszenie numer: 9616492, z dnia 2025-03-27
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. angielski
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa klientów linii lotniczej poprzez różne kanały komunikacji (telefon, czat, e-mail)
- Udzielanie informacji i wsparcia w kwestiach związanych z podróżami, takich jak zagubiony bagaż, rezerwacje czy zmiany w lotach
- Rozwiązywanie problemów oraz zarządzanie reklamacjami
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
- Gotowość do pracy w biurze
- Umiejętności interpersonalne oraz doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość pakietu MS Office
- Możliwość rozpoczęcia pracy w połowie kwietnia
- Wymagane szkolenie wstępne, brak doświadczenia nie jest przeszkodą
Oferujemy
- Pracę w przyjaznym środowisku z elementami humoru oraz dodatkami takimi jak kawa i herbata
- Wprowadzenie do branży lotniczej
- Elastyczne godziny pracy
- Lokalizacja w centrum Katowic
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
- Dodatkowe benefity, takie jak świeże owoce i dni pizzy na integrację zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with German
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service Specialist with Swedish
śląskie
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Opublikowano: wczoraj