W Medicover Sport zawodowo dbamy o zdrowie, kondycję fizyczną i rekreację pracowników wielu firm. Dzięki nam użytkownicy mogą w wygodny sposób skorzystać z bazy ponad 4500 obiektów sportowych oraz wielu aktywności online. Jako firma stawiamy na holistyczne podejście do zdrowia i rozumiemy znaczenie aktywności fizycznej oraz rekreacji w skutecznej profilaktyce chorób. Dzięki temu Medicover Sport oferuje najlepszą receptę na zdrowe rozwiązania dla firm.
Konsultant ds. Wsparcia Klienta Sportowego
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Twoje zadania:
- Telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych – nie będziesz musiał nic sprzedawać!
- Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów
- Obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta
- Kontakt z klientem anglojęzycznym
- Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna na pełen etat (zacznij pracę między 7:00 a 9:00)
- Jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi
- Znasz j. angielski na poziomie min. B1 w mowie i piśmie
- Jesteś osobą samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy
- Z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne
- Znasz pakiet Office
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem w Contact Center
Oferujemy:
- Stabilną pracę w oparciu o umowę zlecenie w trybie stacjonarnym (Warszawa, Ochota, ul. Aleje Jerozolimskie 96)
- Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku 7:00 – 21:00 oraz weekendy 8:00 – 20:00
- Grafik ustalisz z miesięcznym wyprzedzeniem z menadżerką, w oparciu o twoją dostępność, jak i zespołu
- Zapewnimy Ci kompleksowe szkolenie wprowadzające (ok. tydzień), a następnie wsparcie opiekuna (Buddy)
- Zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych
- Program poleceń wewnętrznych – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy
- Możesz także skorzystać ze zniżek oferowanych przez marki Medicover
Poznaj etapy rekrutacji:
- Analiza CV
- Wywiad telefoniczny
- Spotkanie zdalne
- Decyzja
Zobacz podobne oferty
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m
mazowieckie
- obsługa telefoniczna klienta;- praca przy użyciu komputera;- weryfikacja poprawności adresów oraz telefonów w ofertach;- pomoc klientom w realizacji zamówień;- praca może być wykonywana...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Duńskim
mazowieckie
Wspieraj użytkowników rozmawiających po duńsku poprzez telefon, email lub chat, dostarczając pomoc niezbędną dla doskonałego doświadczenia. Zapewnij asystę techniczną dla miłośników...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Opis stanowiska Telefoniczna obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i...
Opublikowano: 2025-07-13