Konsultant ds. Wsparcia Klienta Sportowego

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

W Medicover Sport zawodowo dbamy o zdrowie, kondycję fizyczną i rekreację pracowników wielu firm. Dzięki nam użytkownicy mogą w wygodny sposób skorzystać z bazy ponad 4500 obiektów sportowych oraz wielu aktywności online. Jako firma stawiamy na holistyczne podejście do zdrowia i rozumiemy znaczenie aktywności fizycznej oraz rekreacji w skutecznej profilaktyce chorób. Dzięki temu Medicover Sport oferuje najlepszą receptę na zdrowe rozwiązania dla firm.

Konsultant ds. Wsparcia Klienta Sportowego
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
 
Twoje zadania:
  • Telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych – nie będziesz musiał nic sprzedawać!
  • Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów
  • Obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • Jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna na min. 20h tygodniowo (zacznij pracę między 7:00 a 9:00)​​
  • Jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi
  • Znasz j. angielski na poziomie min. B1 w mowie i piśmie
  • Jesteś osobą samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy
  • Z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne
  • Znasz pakiet Office
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem w Contact Center
Oferujemy:
  • Stabilną pracę w oparciu o umowę zlecenie w trybie stacjonarnym​ (Warszawa, Ochota, ul. Aleje Jerozolimskie 96)
  • Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku 7:00 – 21:00 oraz weekendy 8:00 – 20:00
  • Grafik ustalisz z miesięcznym wyprzedzeniem z menadżerką, w oparciu o twoją dostępność, jak i zespołu
  • Zapewnimy Ci kompleksowe szkolenie wprowadzające (ok. tydzień),  a następnie wsparcie opiekuna (Buddy)
  • Zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych
  • Będziesz miał/miała realne możliwości rozwoju zawodowego – doceniamy naszych pracowników, od Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta po Starszego Specjalistę ds. Obsługi Klienta
  • Program poleceń wewnętrznych – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy
  • Możesz także skorzystać ze zniżek oferowanych przez marki Medicover
Poznaj etapy rekrutacji:
  • Analiza CV
  • Wywiad telefoniczny
  • Spotkanie zdalne
  • Decyzja
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Carework Plus Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: 2025-08-18
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

mazowieckie
Obsługa klientów i zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki. Realizacja celów związanych z satysfakcją klienta wyznaczonych przez przełożonych. Stosowanie technik...
Opublikowano: 2025-08-17
English Language Centre "First Decision"

Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: 2025-08-16