W Medicover Sport zawodowo dbamy o zdrowie, kondycję fizyczną i rekreację pracowników wielu firm. Dzięki nam użytkownicy mogą w wygodny sposób skorzystać z bazy ponad 4500 obiektów sportowych oraz wielu aktywności online. Jako firma stawiamy na holistyczne podejście do zdrowia i rozumiemy znaczenie aktywności fizycznej oraz rekreacji w skutecznej profilaktyce chorób. Dzięki temu Medicover Sport oferuje najlepszą receptę na zdrowe rozwiązania dla firm.
Konsultant ds. Wsparcia Klienta Sportowego
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Twoje zadania:
- Telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych – nie będziesz musiał nic sprzedawać!
- Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów
- Obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta
- Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firm.
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna pon. - pt. – elastyczne godziny pracy (zacznij pracę między 7:00 a 9:00)
- Jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi
- Jesteś osobą samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy
- Z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne
- Znasz pakiet Office
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem w contact center
Oferujemy:
- Stabilną pracę w oparciu o umowę zlecenie w trybie stacjonarnym
- Kompleksowe przeszkolenie - potrwa 7 dni, natomiast będziesz miał/miała przydzielonego opiekuna, który będzie Ci pomagał po tym okresie
- Zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych
- Będziesz miał realne możliwości rozwoju zawodowego– doceniamy naszych pracowników, możesz zostać m.in. Starszym Specjalistą ds. Obsługi Klienta,
- Zdobędziesz kompetencje z zakresu zarządzania systemami i obsługi Klienta firmowego
- Dobrowolnego ubezpieczenia na życie oraz zniżki na usługi oferowane przez spółki Medicover
Poznaj etapy rekrutacji:
- Analiza CV
- Wywiad telefoniczny
- Spotkanie zdalne
- Decyzja
Zobacz podobne oferty
Carework Plus Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: 2025-07-02
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia...
Opublikowano: 2025-06-28
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
mazowieckie
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi,...
Opublikowano: 2025-06-25