Konsultant ds. wparcia klienta z językiem hiszpańskim
Szczecin
Twój zakres obowiązków:
- zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerom linii lotniczych Ryanair
- pomoc pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail
- udzielanie informacji ogólnych
- wspieranie pasażerów z trudnościami w podróży
- udzielanie informacji w kwestiach związanych z bagażem, rezerwacją biletów i zmianą harmonogramu lotów - wszystko, co może się wydarzyć podczas podróży
- rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów
- rozpatrywanie skarg i zażaleń
Nasze wymagania:
- znajomość języka hiszpańskiego - min. B2, angielskiego B1
- dyspozycyjność do pracy z naszego biura (Szczecin)
- komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy więcej!
To oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę cywilnoprawną (35.71 zł/godz.) lub umowę o pracę (6000 zł)
- elastyczne godziny pracy między 9:00 a 22:00 - sam decydujesz kiedy i ile godzin chcesz pracować!
- nowoczesne miejsce pracy w sercu Szczecina
- imprezy integracyjne
- w pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
- wsparcie team leadera na każdym etapie współpracy
- coaching, mentoring podnoszący kwalifikacje
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
zachodniopomorskie
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Тревел консультант с знанием русского языка
śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service Advisor with German
śląskie
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe –...
Opublikowano: 2025-07-05