Konsultant ds. wparcia klienta z językiem francuskim

zachodniopomorskie / Szczecin

Konsultant ds. wparcia klienta z językiem francuskim
Szczecin
Twój zakres obowiązków:
  • zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerom linii lotniczych Ryanair
  • pomoc pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail
  • udzielanie informacji ogólnych
  • wspieranie pasażerów z trudnościami w podróży
  • udzielanie informacji w kwestiach związanych z bagażem, rezerwacją biletów i zmianą harmonogramu lotów - wszystko, co może się wydarzyć podczas podróży
  • rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów
  • rozpatrywanie skarg i zażaleń
Nasze wymagania:
  • znajomość języka francuskiego - min. B2, angielskiego B1
  • dyspozycyjność do pracy z naszego biura (Szczecin)
  • komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
  • umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
  • zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy więcej!
 To oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę cywilnoprawną (38.69 zł/godz.) lub umowę o pracę (6500 zł)
  • elastyczne godziny pracy między 9:00 a 22:00 - sam decydujesz kiedy i ile godzin chcesz pracować!
  • nowoczesne miejsce pracy w sercu Szczecina
  • imprezy integracyjne
  • w pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
  • wsparcie team leadera na każdym etapie współpracy
  • coaching, mentoring podnoszący kwalifikacje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim

zachodniopomorskie
Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista obsługi klienta z j.niemieckim

opolskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: wczoraj