Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Jesteśmy firma szkoleniowo-doradczą, działającą w branży finansowej, rachunkowej, podatkowej i prawnej itp. W naszej ofercie można znaleźć propozycję tematów szkoleń otwartych, zamkniętych (in-company), konferencji oraz usług doradczych.

Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

Opis stanowiska

  • telefoniczne pozyskiwanie nowych uczestników szkoleń i usług doradczych organizowanych przez firmę
  • realizacja planów sprzedażowych
  • współpraca z menedżerami przygotowującymi oferty sprzedaży
  • opieka nad przydzieloną bazą klientów
  • dbanie o dobry wizerunek firmy i kontakt z klientami

Wymagania

  • komunikatywność i motywacja do pracy
  • chęć samodoskonalenia i samokształcenia
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • wysoka kultura osobista
  • jesteśmy otwarci na osoby u progu kariery zawodowej

Oferujemy

  • szkolenie merytoryczne i sprzedażowe
  • stałe wynagrodzenie plus prowizję
  • możliwość awansu w strukturach firmy
  • rozwoju kariery zawodowej dla osób rozpoczynających pracę
  • pracę w centrum Warszawy (Warszawa Śródmieście)
  • a to wszystko w zgranym zespole :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant Telefoniczny

lubuskie
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku...
Opublikowano: wczoraj
InterKadra Sp. z o.o.

Konsultant ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Do Twoich obowiązków będzie należało: kontakt telefoniczny z Klientami - obsługa połączeń przychodzących, wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

łódzkie
Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z...
Opublikowano: wczoraj