Konsultant ds. sprzedaży i wsparcia Klienta B2B

mazowieckie / Warszawa, Franciszka Klimczaka 1

Alsendo sp. z o.o. jest właścicielem portalu technologicznego apaczka.pl będącego liderem w segmencie B2B od ponad 12 lat. Jesteśmy sprawdzonym partnerem w zakresie procesów wysyłkowych, oferujemy szeroki zakres usług kurierskich oraz dedykowanych usług własnych dla firm. Oferowane przez nas rozwiązania są wykorzystywane przez firmy z branży e-commerce, duże podmioty typu marketplace, ale również niewielkie firmy nadające kilkanaście przesyłek miesięcznie.

 

Naszą ambicją jest dalszy, dynamiczny rozwój technologiczny. Ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest rozwój kompetencji naszego zespołu pracowników. Zapewniamy dostęp do szkoleń, możliwość uczenia się u ekspertów z wielu działów firmy, wyjazdy integracyjne, a benefity typu opieka medyczna są oczywistością. Wierzymy, że dzięki prężnie działającemu biznesowi oraz zaangażowanemu zespołowi uda się nam osiągnąć ambitne cele.

Konsultant ds. sprzedaży i wsparcia Klienta B2B
Miejsce pracy: Warszawa, Franciszka Klimczaka 1
Twój zakres obowiązków
  • Sprzedaż rozwiązań technologicznych z obszaru logistyki w modelu subskrypcyjnym klientom B2B (właścicielom e-commerce)
  • Rozpoznawanie potrzeb Klientów prowadzących sklepy internetowe, związanych ze wsparciem logistycznym, obsługą procesów posprzedażowych, budowaniem marki
  • Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich usługach (rozwiązaniach SaaS) oferowanych w modelu subskrypcyjnym
  • Udzielanie wsparcia merytorycznego właścicielom e-commerce w zakresie ofertowych narzędzi przydatnych w zarządzaniu procesem wysyłkowym oraz budowaniu marki (brandu)
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów B2B
  • Komunikatywność, umiejętność słuchania potrzeb oraz nawiązywania relacji z Klientem
  • Realizowanie celów sprzedażowych
  • Zainteresowanie branżą e-commerce oraz nowinkami technologicznymi
  • Mile widziane doświadczenie sprzedażowe w branży logistycznej/ e-commerce
  • Zaangażowanie, motywacja oraz chęć do współpracy
  • Mile widziane doświadczenie sprzedażowe w branży logistycznej/e-commerce (doświadczenie w pracy ze sklepami internetowymi i platformami sprzedażowymi)
Oferujemy:
  • Zatrudnienie (pełen etat) w oparciu o umowę o pracę
  • Motywujący i bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia)
  • Wolne weekendy i pracę od poniedziałku do piątku 8:00-16:00 i 10:00-18:00
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Szkolenia, które ułatwią Ci prace, pozwolą się rozwijać i zdobywać dalsze doświadczenie
  • Pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Konsultant ds. Obsługi Klienta

wielkopolskie
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów – kontakt w sprawie aktualnych promocji i ofert. Odbieranie połączeń od klientów zainteresowanych usługami. Budowanie relacji i dbanie o...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Kontaktów z Klientem

wielkopolskie
Telefoniczny kontakt z aktualnymi klientami – aktualizacja warunków usług. Odbieranie połączeń przychodzących od klientów zainteresowanych ofertą. Sprzedaż i utrzymywanie długofalowych...
Opublikowano: wczoraj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Konsultant / Konsultantka ds. sprzedaży

wielkopolskie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię bez górnego limitu. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach...
Opublikowano: 2025-07-13