Konsultant ds. Sprzedaży

dolnośląskie / Jelenia Góra

Konsultant ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Twoje zadania:
  • Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play
  • Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych)
  • Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami
  • Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju, zadania administracyjne i porządkowe)
Szukamy Ciebie, jeśli:
  • Masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta (sprzedaż usług będzie dodatkowym atutem)
  • Lubisz realizować cele, szybko się uczysz i działasz elastycznie, dostosowując się do sytuacji
  • Zależy Ci na pozytywnym doświadczeniu klienta
  • Jesteś energiczną osobą, wychodzisz z inicjatywą i chętnie współpracujesz w zespole
  • Możesz pracować w trybie zmianowym, również w weekendy (pracujemy na pełen etat)
Zobacz jak wygląda praca w Play:
  • Umowa o pracę
  • Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia
  • Zaplanowana ścieżka kariery i możliwość awansu
  • Bogaty pakiet szkoleń, m. in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
  • Konkursy sprzedażowe
  • Telefon z usługami Play (m.in. nawigacja, Tidal, Legimi) + zniżki pracownicze dla bliskich
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Karty świąteczne
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

LUX MED Sp. z o.o.

Asystent / Asystentka ds. Obsługi i Sprzedaży Harmonia w Contact Center

mazowieckie
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb...
Opublikowano: dzisiaj
Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Telefoniczny Doradca ds. Sprzedaży

wielkopolskie
Twoje zadania: Telefoniczna sprzedaż produktów zootechnicznych. Utrzymywanie i rozwijanie bazy klientów w systemie CRM. Analiza potrzeb klientów i profesjonalne doradztwo. Wymagania:...
Opublikowano: 2025-09-04
Geotik sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dolnośląskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do...
Opublikowano: 2025-09-03