Konsultant ds. Relacji z Klientami w Motoryzacji z Holenderskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
- Profesjonalna i entuzjastyczna obsługa klienta Volkswagen Group przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązanych problemów i działań postępowania w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu optymalizacji doświadczeń klientów.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, politykach i usługach Volkswagen Group.
- Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Zapewnianie ciepłej i entuzjastycznej komunikacji z każdym klientem.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie co najmniej C1 i angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Umiejętność zachowania spokoju, takty i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, organizacyjne oraz rozwiązywania problemów.
- Pasja do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii i procesów w Volkswagen Group.
Preferowane:
- Doświadczenie z markami luksusowymi i obsługą najwyższej klasy klientów w sektorze motoryzacyjnym.
- Znajomość systemów CRM.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną i technologią Volkswagen Group.
Oferujemy:
- Możliwość pracy zdalnej.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat, umowę o pracę.
- Atrakcyjny pakiet korzyści, w tym prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
- Szkolenia przygotowujące do pracy i możliwość ciągłego rozwijania umiejętności.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości doświadczeń w luksusowej branży motoryzacyjnej w ramach Volkswagen Group.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
pomorskie
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
opolskie
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
warmińsko-mazurskie
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca...
Opublikowano: wczoraj