Konsultant ds. Podróży ze Szwedzkim
Warszawa, Aleja Solidarności 171
Obowiązki:
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w zakresie podróży premium.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
- Asystowanie pasażerom poprzez rozmowy telefoniczne i chat.
- Budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientami.
Wymagania:
- Biegła znajomość szwedzkiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
- Współpracujący, pomocny, entuzjastyczny, cierpliwy, otwarty.
- Zdolność do jasnej komunikacji i aktywnego słuchania.
- Precyzja i dbałość o szczegóły.
- Dobrze zorganizowana osoba.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie oraz w systemie zmianowym.
Oferujemy:
- Praca dla wiodącej, renomowanej nordyckiej linii lotniczej SAS.
- Równe szanse dla każdego, bez względu na wiek, płeć czy inne czynniki.
- Płatny, dwumiesięczny program szkoleniowy z indywidualnym wsparciem.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój osobisty poprzez coaching i mentoring.
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego
zachodniopomorskie
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
warmińsko-mazurskie
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca...
Opublikowano: 2025-02-10
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
pomorskie
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca...
Opublikowano: 2025-02-10