Konsultant ds. podróży z językiem norweskim
Warszawa, Aleja Solidarności 171
Obowiązki:
- Pierwszy punkt kontaktu dla zapytań klientów dotyczących podróży premium.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów członkowskich.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
- Wsparcie klientów w trudnościach podróżnych.
- Obsługa pasażerów przez rozmowy i czat.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, aby zwiększyć ich zaufanie.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka norweskiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
- Skłonność do pomocy i współpracy.
- Entuzjazm, cierpliwość i otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania i klarownej komunikacji.
- Precyzja i dokładność.
- Wysoka organizacja pracy.
- Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.
- Dostępność do pracy w 8-godzinnych zmianach.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w renomowanej, nordyckiej linii lotniczej 5-gwiazdkowej – SAS.
- Równouprawnienie i jednolite standardy wiedzy dla wszystkich pracowników.
- Płatne, dwumiesięczne szkolenie z metodą „learning by doing” i wsparcie mentora.
- Międzynarodowe i różnorodne środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój pracownika poprzez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Care Assistant with German
Yes, we continue expanding! We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment. Your typical day: As...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant do Spraw Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Obsługi Klienta! Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na ich zapytania za pośrednictwem telefonu, czatu, e-maila oraz...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant klienta z j. norweskim
śląskie
Wsparcie klientów Grupy Volkswagen za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Rejestrowanie i dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi...
Opublikowano: wczoraj