Konsultant ds. obsługi pasażerów z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Telefoniczna obsługa klientów linii lotniczych,
- Wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania:
- Niemiecki na poziomie B2/C1,
- Umiejętność komunikacji,
- Znajomość angielskiego mile widziana,
- Gotowość do rozpoczęcia pracy od 16.02.2025.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat,
- Wynagrodzenie 7500 zł brutto + bonusy,
- Pracę zmianową (8:00–20:30),
- Szkolenia wstępne,
- Nowoczesne biuro w Warszawie,
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, system benefitów, ubezpieczenie),
- Możliwości rozwoju i awansu.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Coffee Market Expert with Czech or Slovak
śląskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Backoffice supporter z j. niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj