Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Dołącz do Zespołu Obsługi Klienta  i stań się ekspertem w świecie bankomatów!

Szukamy zaangażowanych osób, które chcą wspierać naszych klientów w codziennych wyzwaniach. Jeśli lubisz pomagać i szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać, to właśnie na Ciebie czekamy!
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim)
  • Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów
  • Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta
Czego szukamy u Ciebie?
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
  • Zaangażowania i chęci do nauki. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy od podstaw!
Co oferujemy?
  • Stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku.
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie (Al. Jerozolimskie 142B) – zaledwie kilka kroków od Dworca Warszawa Zachodnia.
  • Elastyczny grafik, który pozwoli Ci pogodzić pracę ze studiami czy innymi obowiązkami.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym Karta Multisport i dofinansowanie prywatnej opieki medycznej.
  • Wspierający zespół, który pomoże Ci w procesie wdrożenia.
  • Kompleksowe szkolenie wstępne, dzięki któremu szybko staniesz się samodzielny/a.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

pomorskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

łódzkie
Przygotowanie do prowadzenia rozmów z klientem.Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, na początku pod nadzorem opiekuna.Udzielanie informacji o...
Opublikowano: wczoraj