Dołącz do Zespołu Obsługi Klienta i stań się ekspertem w świecie bankomatów!
Szukamy zaangażowanych osób, które chcą wspierać naszych klientów w codziennych wyzwaniach. Jeśli lubisz pomagać i szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać, to właśnie na Ciebie czekamy!
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim)
- Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów
- Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta
Czego szukamy u Ciebie?
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Zaangażowania i chęci do nauki. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy od podstaw!
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku.
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie (Al. Jerozolimskie 142B) – zaledwie kilka kroków od Dworca Warszawa Zachodnia.
- Elastyczny grafik, który pozwoli Ci pogodzić pracę ze studiami czy innymi obowiązkami.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym Karta Multisport i dofinansowanie prywatnej opieki medycznej.
- Wspierający zespół, który pomoże Ci w procesie wdrożenia.
- Kompleksowe szkolenie wstępne, dzięki któremu szybko staniesz się samodzielny/a.
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
pomorskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
łódzkie
Przygotowanie do prowadzenia rozmów z klientem.Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, na początku pod nadzorem opiekuna.Udzielanie informacji o...
Opublikowano: wczoraj