Konsultant ds. obsługi klienta

śląskie / Katowice

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty.
  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy.
  • Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego (C1) oraz angielskiego (B2).
  • Zainteresowanie technologiami oraz doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Znajomość podstawowych narzędzi biurowych, w tym MS Office.
Oferujemy:
  • Stałą umowę o pracę.
  • Pracę w nowoczesnych przestrzeniach z atrakcyjnymi benefitami.
  • Szkolenia przygotowujące do pracy, bezpłatne kursy językowe, ubezpieczenie medyczne i życiowe oraz dodatkowe bonusy za polecenie nowych pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Schenker sp z o.o.

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

łódzkie
Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi...
Opublikowano: dzisiaj
Schenker sp z o.o.

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

śląskie
Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi...
Opublikowano: dzisiaj
Schenker sp z o.o.

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

dolnośląskie
Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi...
Opublikowano: dzisiaj