Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty.
- Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych.
- Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy.
- Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego (C1) oraz angielskiego (B2).
- Zainteresowanie technologiami oraz doświadczenie w obsłudze klienta.
- Znajomość podstawowych narzędzi biurowych, w tym MS Office.
Oferujemy:
- Stałą umowę o pracę.
- Pracę w nowoczesnych przestrzeniach z atrakcyjnymi benefitami.
- Szkolenia przygotowujące do pracy, bezpłatne kursy językowe, ubezpieczenie medyczne i życiowe oraz dodatkowe bonusy za polecenie nowych pracowników.
Zobacz podobne oferty
Schenker sp z o.o.
Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
łódzkie
Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi...
Opublikowano: dzisiaj
Schenker sp z o.o.
Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
śląskie
Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi...
Opublikowano: dzisiaj
Schenker sp z o.o.
Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
dolnośląskie
Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi...
Opublikowano: dzisiaj