Ogłoszenie numer: 9619282, from 2025-03-28
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta
Location: Warszawa
Job description
- Obsługa klienta (telefon, e-mail, czat, media społecznościowe).
- Realizacja połączeń przychodzących i wychodzących.
- Informowanie klientów o produktach/usługach.
- Przetwarzanie zamówień.
- Rozwiązywanie problemów klientów i doradzanie.
Requirements
- Doskonałe umiejętności obsługi klienta.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 i polskiego na poziomie C1.
- Silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
We offer
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Możliwość rozwoju w renomowanej firmie.
- Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, fundusz wakacyjny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Lacertis Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe. Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Udzielanie informacji na temat produktów i usług....
Opublikowano: dzisiaj
Elanders Polska Sp. z o.o.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
dolnośląskie
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu...
Opublikowano: 2025-09-15
Candellux Lighting Sp. z o.o.
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
mazowieckie
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria...
Opublikowano: 2025-09-15