Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów.
- Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Wymagania:
- Płynna znajomość języka polskiego (min. C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Proklienckie podejście.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic (Global Office Park).
- System bonusowy za polecenie pracowników.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, pełen etat, dodatkowe soboty).
- Możliwości rozwoju zawodowego.
Zobacz podobne oferty
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny
podkarpackie
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracownik obsługi klienta
śląskie
Obsługa solarium, obsługa klienta, obsługa komputera.Umowa na czas określony godziny pracy : I zmiana od 09:00 do 17:00; II zmiana od 11:00 do 19:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...
Opublikowano: wczoraj