Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów.
- Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Wymagania:
- Płynna znajomość języka polskiego (min. C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Proklienckie podejście.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic (Global Office Park).
- System bonusowy za polecenie pracowników.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, pełen etat, dodatkowe soboty).
- Możliwości rozwoju zawodowego.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta
śląskie
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta
śląskie
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami...
Opublikowano: dzisiaj
WBS Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)
mazowieckie
Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa...
Opublikowano: dzisiaj