Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Stawki
Twoje zadania:
- Interakcje z użytkownikami przez telefon, e-mail, czat lub osobiście w celu zapewnienia wsparcia i informacji na temat przypisanego produktu lub usługi
- Prowadzenie kont użytkowników i rejestry interakcji ze szczegółami zapytań
- Ścisła współpraca z działem obsługi klienta, IT, sprzedaży i finansów
Oczekujemy:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+
- Doskonałej umiejętności komunikacyjnej
- Bardzo dobrej obsługi komputera – Word, Excel
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Zaangażowania i odpowiedzialności
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Kartę multisport
- Prywatą opiekę medyczną
- Pracę w zgranym zespole
- Przyjazną atmosferę
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Konsultant telefoniczny
małopolskie
Realizacja projektów telemarketingowych w zakresie telefonicznego kontaktu z klientami. Obsługa klientów współpracujących ze Zleceniodawcą. Pozostałe czynności marketingowe. Umowa zlecenie,...
Opublikowano: 2025-07-04
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
warmińsko-mazurskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: 2025-07-04