Konsultant ds. Obsługi Klienta

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami.

 

Uwielbiasz kontakt z drugim człowiekiem?

Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania?

Cenisz sobie atmosferę w pracy?

Dołącz do Zespołu i pracuj z nami!

 

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Szczecin
Do Twoich zadań będzie należało:

Wspieranie klientów w rozwiązywaniu trudności: odbieranie połączeń przychodzących, odpowiadanie na maile oraz obsługuja chat-u.

 
W skrócie: zajmujemy się kompleksową obsługą klientów jednego z największych sklepów budowlanych w Polsce, bez sprzedaży.


Podczas 2-tygodniowego szkolenia zapewniamy:
  • Nesting pod okiem doświadczonych współpracowników,
  • Wsparcie Trenera, Team Leadera, Mentora i Zespołu,
  • Niezbędne narzędzia pracy w biurze w Szczecinie,
  • Dostęp do baz wiedzy.
To wszystko przygotuje Cię do pracy w organizacji, która stawia na:
  • rozwijanie talentów (100% awansów to rekrutacje wewnętrzne),
  • budowanie wartościowych relacji z pracownikami i klientami,
  • inwestowanie w rozwój.
Docenimy w Twojej kandydaturze:
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Sprawne posługiwanie się językiem polskim,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office,,
  • Zaangażowanie i motywację do pracy,
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.

Jeszcze nie wiesz, czy pasujesz?

W pełni to rozumiemy - zatem pozwól nam Cię poznać! :)

 

Co możemy dać Ci w zamian?
  • Spokojny sen o lepsze jutro - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy,
  • Czas dla rodziny, znajomych i na Twoje pasje - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli,
  • Benefity, które stanowią dla Ciebie wartość - kafeteria MyBenefit i setki ofert na pewno sprostają Twoim oczekiwaniom - karta sportowa, nowe ubrania, czy wyjazd w góry na weekend?
  • Bezpieczeństwo na każdy dzień, czyli prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe,
  • Szkolenie, na którym razem z nowymi kolegami i koleżankami z pracy zgłębisz tajniki obsługi klienta i zdobędziesz wiedzę o produktach,
  • Radość z tego, że w CNX możesz być sobą - jest nas ponad 600, a każdy z nas jest inny i to jest super! Po co zawracać sobie głowę dress codem?
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Coffee Market Expert with Czech or Slovak

śląskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Coffee Market Expert with Czech or Slovak

małopolskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: dzisiaj