Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

 

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych – nie będziesz musiał nic sprzedawać! To nie jest typowe call-center
  • Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów
  • Obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy
Jeżeli jesteś osobą:
  • Ambitną, nastawioną na rozwój, która nie boi się wyzwań
  • Pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi
  • Chcącą pracować w miłej atmosferze
  • Samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy
  • Z łatwością prowadzącą rozmowy telefoniczne
  • Znającą pakiet Office
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem
Korzyści wynikające z pracy u nas:
  • Praca w oparciu o umowę zlecenie
  • W trybie stacjonarnym (40h w tygodniu), po 3 miesiącach możliwość pracy hybrydowej 
  • Zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych
  • Będziesz miał realne możliwości rozwoju zawodowego – doceniamy naszych pracowników, możesz zostać m.in. Starszym Specjalistą ds. Obsługi Klienta,
  • Zdobędziesz kompetencje z zakresu zarządzania systemami i obsługi Klienta firmowego
  • Będziesz miał indywidualnie ustalany grafik i elastyczne godziny pracy (praca w systemie zmianowym między 7 a 21)
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

wielkopolskie
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

dolnośląskie
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w...
Opublikowano: dzisiaj