Konsultant ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnienie jakościowej obsługi klienta na różnych kanałach komunikacyjnych
  • Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych
  • Zarządzanie procesami naprawy urządzeń
  • Przestrzeganie wytycznych i utrzymanie wysokiego standardu obsługi
  • Wspieranie celów zespołowych i utrzymanie dobrej atmosfery
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych
  • Komunikatywność i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Oferujemy:
  • 2-tygodniowe szkolenie wstępne
  • Hybrydowy model pracy
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, fundusz świadczeń, ubezpieczenie na życie)
  • Możliwości rozwoju i wsparcie zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

mazowieckie
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj