Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnienie jakościowej obsługi klienta na różnych kanałach komunikacyjnych
- Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych
- Zarządzanie procesami naprawy urządzeń
- Przestrzeganie wytycznych i utrzymanie wysokiego standardu obsługi
- Wspieranie celów zespołowych i utrzymanie dobrej atmosfery
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego
- Podstawowa znajomość obsługi komputera
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych
- Komunikatywność i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Oferujemy:
- 2-tygodniowe szkolenie wstępne
- Hybrydowy model pracy
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, fundusz świadczeń, ubezpieczenie na życie)
- Możliwości rozwoju i wsparcie zespołowe
Zobacz podobne oferty
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
mazowieckie
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj