Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Kontakt z klientami w języku węgierskim – telefonicznie, mailowo i przez czat,
- Wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze zgłoszeń serwisowych,
- Realizacja reklamacji i koordynacja napraw,
- Udzielanie informacji o produktach oraz realizacja zamówień i zwrotów,
- Rozwiązywanie problemów i dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta,
- Obsługa zapytań na różnych etapach procesu zakupowego.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego (C1/C2) oraz komunikatywny angielski (min. B2),
- Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży produktów konsumenckich),
- Sprawna obsługa systemów (CRM, platformy internetowe, czat),
- Dobra organizacja pracy, umiejętność prowadzenia rozmów z empatią i profesjonalizmem,
- Znajomość pakietu MS Office i swoboda w pracy przy komputerze.
Mile widziane:
- Praktyka w centrum kontaktowym lub e-commerce,
- Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji lub sprzedaży dodatkowej,
- Zainteresowanie technologiami i nowoczesnymi rozwiązaniami (np. AI).
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w Katowicach,
- Atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, platforma benefitowa, kursy językowe,
- Możliwość rozwoju i udziału w międzynarodowych projektach,
- Dodatkowa premia za polecenia kandydatów,
- Przyjazna i wspierająca atmosfera w zespole.
Zobacz podobne oferty
DONE Deliveries sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
śląskie
Obsługa zapytań klientów drogą telefoniczną, przez czat oraz formularze kontaktowe, Wspieranie użytkowników w zakresie zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych, Udzielanie informacji o...
Opublikowano: dzisiaj