Konsultant ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
- Rozpoczęcie szkolenia 22 kwietnia, praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany, w tym 1-godzinna przerwa.
- Pierwsze 6-9 miesięcy pracy w biurze, po tym możliwa praca hybrydowa (50%).
- Pierwszy punkt kontaktu ds. zapytań dotyczących podróży.
- Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
- Wsparcie klientów w trudnościach podróżniczych.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka norweskiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Umiejętność pracy zespołowej oraz chęć pomocy innym.
- Entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta postawa wobec klientów.
- Umiejętność aktywnego słuchania oraz klarownej komunikacji.
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej linii lotniczej o międzynarodowym zasięgu.
- Równe szanse dla wszystkich pracowników, niezależnie od wieku czy płci.
- Inwestycję w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service advisor with Hungarian
śląskie
Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service advisor with German
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Supporter with German
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj