Konsultant ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
- Rozpoczęcie szkolenia 22 kwietnia, praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany, w tym 1-godzinna przerwa.
- Pierwsze 6-9 miesięcy pracy w biurze, po tym możliwa praca hybrydowa (50%).
- Pierwszy punkt kontaktu ds. zapytań dotyczących podróży.
- Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
- Wsparcie klientów w trudnościach podróżniczych.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka norweskiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Umiejętność pracy zespołowej oraz chęć pomocy innym.
- Entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta postawa wobec klientów.
- Umiejętność aktywnego słuchania oraz klarownej komunikacji.
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej linii lotniczej o międzynarodowym zasięgu.
- Równe szanse dla wszystkich pracowników, niezależnie od wieku czy płci.
- Inwestycję w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
zachodniopomorskie
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: wczoraj