Konsultant ds. obsługi klienta z językiem norweskim

mazowieckie / Warszawa, Wola

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
  • Rozpoczęcie szkolenia 22 kwietnia, praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany, w tym 1-godzinna przerwa.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy pracy w biurze, po tym możliwa praca hybrydowa (50%).
  • Pierwszy punkt kontaktu ds. zapytań dotyczących podróży.
  • Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
  • Wsparcie klientów w trudnościach podróżniczych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka norweskiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz chęć pomocy innym.
  • Entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta postawa wobec klientów.
  • Umiejętność aktywnego słuchania oraz klarownej komunikacji.
Oferujemy:
  • Pracę w renomowanej linii lotniczej o międzynarodowym zasięgu.
  • Równe szanse dla wszystkich pracowników, niezależnie od wieku czy płci.
  • Inwestycję w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Advisor with Swedish

mazowieckie
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish

mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: wczoraj