Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Aktywnie wspieraj klientów w przełomowych technologiach mobilności.
- Buduj i utrzymuj relacje z klientami.
- Monitoruj i raportuj działania oraz osiągnięcia w systemach.
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Biegłość w obsłudze systemu Windows i MS Office.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Konkurencyjne wynagrodzenie (7000 zł brutto) plus premie.
- Elastyczne godziny pracy i bogaty pakiet socjalny.
- Szkolenia i możliwości rozwoju w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Advisor with Swedish
mazowieckie
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: wczoraj