Konsultant ds. obsługi klienta z językiem fińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Komunikacja z klientami przez telefon, czat, e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami.
- Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi.
- Profesjonalne i entuzjastyczne podejście do klienta.
- Rozwiązywanie problemów dzięki znajomości produktów.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta.
- Zaawansowana znajomość języka fińskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Umiejętność zimnej krwi i organizacji przy interakcjach z klientami.
- Skupienie, dbałość o szczegóły, umiejętność rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
- Doświadczenie z klientami premium i systemami CRM.
Oferujemy:
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Imprezy firmowe i wsparcie team leadera.
- Szkolenia i stabilną umowę o pracę na pełen etat.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service Advisor with German
śląskie
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe –...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych,...
Opublikowano: 2025-07-04