Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Wsparcie użytkowników platformy streamingowej przez telefon, e-mail i czat.
- Zapewnianie wsparcia technicznego i administracyjnego.
- Szybkie rozwiązywanie problemów dotyczących umów i rozliczeń.
- Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią.
- Pierwszoliniowa pomoc dla klientów indywidualnych i biznesowych.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i zbieranie opinii.
Wymagania:
- Umiejętność pracy zespołowej, pasja do technologii, poczucie humoru.
- Proaktywność, kreatywność, skupienie na klientach.
- Biegłość w języku duńskim (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
- Wiedza administracyjna i techniczna oraz umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
- Możliwość współpracy w międzynarodowym środowisku.
- Odpowiednie narzędzia do wykonywania zadań.
- Rozwój osobisty i zawodowy.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)
mazowieckie
Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat Rozwiązywanie problemów technicznych oraz pytań dotyczących konta i subskrypcji Obsługa klientów indywidualnych i...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"
Konsultant ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Interakcje z klientami przez telefon i internet. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie...
Opublikowano: wczoraj
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m
mazowieckie
- obsługa telefoniczna klienta;- praca przy użyciu komputera;- weryfikacja poprawności adresów oraz telefonów w ofertach;- pomoc klientom w realizacji zamówień;- praca może być wykonywana...
Opublikowano: 2025-07-14