Ogłoszenie numer: 9672820, z dnia 2025-04-09
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe klientów
- Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie wysokiego standardu obsługi
- Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii
Wymagania
- Biegła znajomość języka czeskiego
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera, skrzynki mailowej oraz chatu
Oferujemy
- Elastyczny grafik (praca między 9:00–21:00, 7 dni w tygodniu)
- Umowę zlecenie
- Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport
- Program poleceń pracowniczych
- Cykl szkoleń rozwijających Twoje umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telefoniczny
lubuskie
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku...
Opublikowano: dzisiaj
DOTCOM Sp. z o.o.
Pracownik call center
mazowieckie
Opis stanowiska przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo), prowadzenie prostej dokumentacji. Wymagania dobra obsługa komputera, płynne posługiwanie się MS Office,...
Opublikowano: wczoraj