Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy kompleksowe usługi z zakresu obsługi klienta dla szerokiego grona partnerów biznesowych. Stawiamy na jakość, elastyczność oraz innowacyjność – nieustannie dostosowujemy się do zmieniających się potrzeb rynku i oczekiwań naszych klientów.
Obecnie poszukujemy osoby do zespołu, który wspiera klientów w języku czeskim.
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów
- Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami
- Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych
Wymagania:
- Biegła znajomość języka czeskiego – warunek konieczny
- Komunikatywność oraz otwartość na kontakt z klientem
- Dobra dykcja i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Sprawna obsługa komputera, skrzynki mailowej oraz chatu
Oferujemy:
- Elastyczny grafik – możliwość dopasowania godzin pracy w przedziale 9:00–21:00 (7 dni w tygodniu), przy czym zależy nam na dostępności także popołudniami i w weekendy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
- Program poleceń pracowniczych
- Szkolenie wdrożeniowe oraz wsparcie na każdym etapie pracy
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka obsługi telefonicznej
łódzkie
Obsługa telefoniczna klientów: około 85% połączeń przychodzących i 15% wychodzących. Prezentacja i sprzedaż produktów oraz usług. Dbaniem o jakość obsługi klientów, z uwzględnieniem...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: 2025-04-17
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telesprzedaży
śląskie
Wsparcie techniczne dla klientów poprzez telefon i e-mail. Obsługę mailową dotyczącą zamówień internetowych i rezerwacji. Współpracę z różnymi działami w celu zapewnienia kompleksowej...
Opublikowano: 2025-04-16