Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Katowice, Global Office Park
Zadania:
- Kompleksowa obsługa klientów linii lotniczej, w tym pomoc przez telefon, czat i e-mail
- Informowanie o bagażu, rezerwacjach, lotach i pomoc podczas podróży
- Rozwiązywanie problemów i zarządzanie skargami
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i zorientowanie na klienta
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Elastyczność godzin pracy (9:00-22:00)
- Nowoczesne środowisko pracy
- Imprezy integracyjne
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
mazowieckie
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych...
Opublikowano: dzisiaj
UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.
Administrator ds. Wsparcia Klienta
dolnośląskie
Twój zakres obowiązków Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS,...
Opublikowano: dzisiaj