Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Udzielanie informacji o zamówieniach, reklamacjach i dostawach
- Pomoc techniczna dotycząca urządzeń elektronicznych
- Doradztwo produktowe i dopasowanie oferty do potrzeb klienta
- Prowadzenie kontaktu z klientami za pośrednictwem czatu, telefonu i maila
- Realizacja celów sprzedażowych
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Komunikatywność i nastawienie na potrzeby klienta
- Sprawna obsługa komputera
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
- Znajomość systemów CRM
Oferujemy:
- Stałe wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premia do 950 zł
- Bonus za każdą sprzedaż
- Pracę w pełni zdalną
- Szkolenie wdrożeniowe
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta benefitowa, ubezpieczenie)
Zobacz podobne oferty
FUNDACJA O ZDROWIE DBAJ
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów
dolnośląskie
kompleksowa współpraca z klientami w tym pozyskiwanie nowych oraz dbanie o relacje z obecnymi z prowadzeniem grafiku rezerwacji usług tworzenie treści reklamowych i artykułów tematycznych na...
Opublikowano: dzisiaj
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
mazowieckie
Lokalizacja: Kajetany, bliskie okolice Warszawy (bardzo nowoczesny zakład produkcyjny) Zakres odpowiedzialności: Wspieranie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert i materiałów dla...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie...
Opublikowano: dzisiaj