Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. koreańskim – branża turystyczna
Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wsparcie klientów premium w zakresie rezerwacji lotów, płatności oraz programów lojalnościowych,
- Udzielanie pomocy przy nieoczekiwanych sytuacjach podczas podróży,
- Kontakt telefoniczny i czat – w zależności od preferencji klienta,
- Tworzenie pozytywnego doświadczenia – profesjonalna, empatyczna obsługa.
Wymagania:
- Znajomość języka koreańskiego na poziomie C1 i angielskiego min. B2,
- Umiejętność słuchania i komunikacji,
- Dobra organizacja pracy i odporność na zmienność zadań,
- Gotowość do rozpoczęcia pracy od 21.07.2025.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i szkolenie wdrożeniowe w biurze,
- Po 6–9 miesiącach możliwość pracy hybrydowej (50% home office),
- Atrakcyjny pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, system benefitów,
- Program poleceń pracowniczych z premiami,
- Realna szansa na rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Biura Podróży
kujawsko-pomorskie
Doradztwo i sprzedaż ofert turystycznych dopasowanych do potrzeb klientów Obsługa rezerwacji i wsparcie klientów na każdym etapie podróży Współpraca z partnerami oraz biurami podróży w...
Opublikowano: 2025-05-03
Travelplanet.pl
Telefoniczny Doradca Klienta ds. Podróży
dolnośląskie
Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa klientów przez telefon i czat, przekształcanie ich planów w spersonalizowane oferty podróży Przygotowywanie i prezentowanie ofert...
Opublikowano: 2025-04-28
ATJ Lingwista
Specjalista ds. Turystyki językowej
mazowieckie
Oczekujemy: wykształcenia wyższego umiejętności pracy w zespole jak i samodzielnie znajomości języka polskiego C2 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 znajomości pakietu Office...
Opublikowano: 2024-04-29