Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim
Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
- Obsługa komunikacji z klientami (połączenia telefoniczne, e-maile, czaty) w języku polskim i angielskim.
- Dokładne rejestrowanie danych w systemie oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów.
- Analiza i zaspokajanie potrzeb klientów, utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Biegłość w języku polskim (C1) i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Wysokie zdolności komunikacyjne, nastawienie na współpracę, kultura osobista, organizacja pracy, motywacja.
Co możemy dać Ci w zamian?
- Elastyczny grafik pracy (system zmianowy).
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina.
- Szkolenie wprowadzające.
- Dynamiczne środowisko pracy w międzynarodowej firmie.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
lubelskie
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki....
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
mazowieckie
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki....
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
łódzkie
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki....
Opublikowano: dzisiaj