Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim
Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
- Obsługa komunikacji z klientami (połączenia telefoniczne, e-maile, czaty) w języku polskim i angielskim.
- Dokładne rejestrowanie danych w systemie oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów.
- Analiza i zaspokajanie potrzeb klientów, utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Biegłość w języku polskim (C1) i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Wysokie zdolności komunikacyjne, nastawienie na współpracę, kultura osobista, organizacja pracy, motywacja.
Co możemy dać Ci w zamian?
- Elastyczny grafik pracy (system zmianowy).
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina.
- Szkolenie wprowadzające.
- Dynamiczne środowisko pracy w międzynarodowej firmie.
Zobacz podobne oferty
Aon
US Client Service Delivery Administrator
małopolskie
What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with English
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. Obsługi Klientów Obcojęzycznych z językiem czeskim
małopolskie
Wprowadzanie zamówień do systemu Realizacja zamówień oraz wprowadzanie aktualizacji Wsparcie doradców handlowo-technicznych Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku czeskim...
Opublikowano: wczoraj