Konsultant ds. obsługi klienta w sektorze motoryzacyjnym
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Profesjonalne odpowiedzi na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu i e-mailu.
- Aktualizacja i utrzymanie dokumentacji w CRM dotyczącej interakcji z klientem i działań.
- Współpraca z zespołem w celu optymalizacji obsługi klienta.
- Utrzymywanie wiedzy na temat aktualnych ofert i usług, zapewnienie precyzyjnych informacji.
- Demonstracja entuzjazmu w każdej interakcji.
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, język polski na poziomie C1 i angielski na poziomie B2.
- Zdolność do zachowania spokoju podczas rozmów z klientami, wysokie umiejętności organizacyjne.
- Dostosowywanie się do nowych technologii i rozwiązania problemów w zespołowym środowisku pracy.
Oferujemy:
- Integralną rolę w znanym koncernie motoryzacyjnym.
- Zatrudnienie w centrum Katowic z pełnym pakietem świadczeń pracowniczych.
- Płatne szkolenia, rozwój kariery i imprezy firmowe.
- Wsparcie zespołowe oraz stałe możliwości rozwoju.
Zobacz podobne oferty
CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Pracownik ds. obsługi klienta
zachodniopomorskie
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Customer Service Specialist with German and English
mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: wczoraj