Ogłoszenie numer: 9718015, z dnia 2025-04-20
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta w Sektorze Lotniczym z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Rozpoczynanie szkolenia w maju, praca w pełnych, 5-dniowych cyklach tygodniowych.
- Wstępne zatrudnienie stacjonarne z możliwością przejścia na model hybrydowy po kilku miesiącach.
- Pierwszy kontakt dla klientów premium, doradztwo w zakresie rezerwacji lotów i zarządzanie płatnościami.
- Obsługa klienta przez telefon i czat.
Wymagania
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego.
- Kompetencje komunikacyjne, umiejętność pracy zespołowej, organizacja pracy.
Oferujemy
- Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku, równość szans.
- Dwumiesięczne szkolenie z nauką przez praktykę i wsparciem mentorów.
- Rozwój osobisty poprzez coaching oraz praca w nowoczesnym biurze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim
zachodniopomorskie
Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat) Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji Współpraca...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: wczoraj