Konsultant ds. Kontaktów z Klientami
Lublin
Zakres obowiązków:
- Obsługa klientów sklepu internetowego z użyciem różnych kanałów komunikacji (live chat, telefon, email), z przyjęciem wysokich standardów jakości.
- Zapewnienie empatycznego, profesjonalnego kontaktu oraz efektywnej pomocy na etapie przed i po sprzedaży.
- Aktywny udział w działaniach zespołowych i zarządzanie komunikacją wewnętrzną.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w kanale telefonicznym lub równoważnym.
- Biegła znajomość języka polskiego, znajomość angielskiego na poziomie co najmniej B1+/B2.
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej, wysokie kompetencje interpersonalne.
- Gotowość do nauki, motywacja, zdolność do pracy wielozadaniowej.
- Biegłość w obsłudze komputera i aplikacji MS Office.
Oferujemy:
- Umowę zlecenie z atrakcyjnymi bonusami.
- Możliwości rozwoju w strukturze międzynarodowej.
- Elastyczne godziny pracy, dostosowanie dla studentów i możliwość pracy na część etatu.
Zobacz podobne oferty
Unidevelopment S.A
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór...
Opublikowano: dzisiaj
FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Customer Success Agent with Italian
zachodniopomorskie
Opis stanowiska: Proaktywne zarządzanie portfelem klientów włoskojęzycznych, budowanie i utrzymywanie z nimi silnych, długoterminowych relacji. Monitorowanie satysfakcji klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Technical Product Advisor with Hungarian
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj