Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Konsultant ds. czatowej, mailowej i telefonicznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.
Główne zadania realizowane na stanowisku:
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- profesjonalny kontakt z Klientem (czat, mail i telefon) sklepu sportowego,
- rozwiązywanie reklamacji oraz pomaganie w rozwiązywaniu problemów z zamówieniami,
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Poszukiwane kompetencje:
- osoby komunikatywne,
- status studenta – mile widziany
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- punktualność,
- zaangażowanie i odpowiedzialność,
- znajomość obsługi komputera,
- łatwość w posługiwaniu się pismem i mową,
- gotowość do pracy w godzinach 8:00-21:00 od poniedziałku do piątku oraz 9:00-19:00 w weekendy,
- możesz odbyć 5-dniowe szkolenie.
Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- pracę zdalną po okresie 2-3 miesięcy
- kartę multisport,
- umowę zlecenie,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- eventy firmowe.
Zobacz podobne oferty
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
Client Support Specialist with Spanish
pomorskie
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Specjalista ds. obsługi klienta- modelowania sylwetki
podkarpackie
specjalista ds. obsługi klienta- modelowania sylwetki Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
lubelskie
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do...
Opublikowano: wczoraj