Ogłoszenie numer: 9466828, z dnia 2025-02-08
Klient portalu Praca.pl
Konsultant do Spraw Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Bułgaria
Opis stanowiska
- Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Obsługi Klienta! Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na ich zapytania za pośrednictwem telefonu, czatu, e-maila oraz mediów społecznościowych w języku niemieckim. Twoim kluczowym zadaniem będzie zapewnienie najwyższej jakości wsparcia.
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego oraz dobra znajomość języka angielskiego,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zainteresowanie sportem,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- Znajomość MS Office, zdolności analityczne i organizacyjne,
- Umiejętność pracy zespołowej.
Oferujemy
- Zatrudnienie na pełen etat z elastycznym grafikiem (10:00–02:00, od poniedziałku do niedzieli),
- Możliwości rozwoju zawodowego oraz szkolenia,
- Pakiet socjalny obejmujący: ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport oraz zniżki korporacyjne,
- Wsparcie w procesie relokacji, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Care Assistant with German
Yes, we continue expanding! We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment. Your typical day: As...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant klienta z j. norweskim
śląskie
Wsparcie klientów Grupy Volkswagen za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Rejestrowanie i dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik wsparcia klienta z językiem szwedzkim
śląskie
Profesjonalna obsługa klientów marki Volkswagen za pomocą telefonu, czatu i e-maila. Precyzyjna dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Regularne poszerzanie wiedzy o produktach i...
Opublikowano: wczoraj