Konsultant do Spraw Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

/

Ogłoszenie numer: 9466828, z dnia 2025-02-08

Klient portalu Praca.pl

Konsultant do Spraw Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: Bułgaria

 

Opis stanowiska

  • Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Obsługi Klienta! Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na ich zapytania za pośrednictwem telefonu, czatu, e-maila oraz mediów społecznościowych w języku niemieckim. Twoim kluczowym zadaniem będzie zapewnienie najwyższej jakości wsparcia.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego oraz dobra znajomość języka angielskiego,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zainteresowanie sportem,
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Znajomość MS Office, zdolności analityczne i organizacyjne,
  • Umiejętność pracy zespołowej.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na pełen etat z elastycznym grafikiem (10:00–02:00, od poniedziałku do niedzieli),
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz szkolenia,
  • Pakiet socjalny obejmujący: ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport oraz zniżki korporacyjne,
  • Wsparcie w procesie relokacji, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Care Assistant with German

Yes, we continue expanding! We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment. Your typical day: As...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant klienta z j. norweskim

śląskie
Wsparcie klientów Grupy Volkswagen za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Rejestrowanie i dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Pracownik wsparcia klienta z językiem szwedzkim

śląskie
Profesjonalna obsługa klientów marki Volkswagen za pomocą telefonu, czatu i e-maila. Precyzyjna dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Regularne poszerzanie wiedzy o produktach i...
Opublikowano: wczoraj