Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów,
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Jeśli:
- jesteś osoba komunikatywną,
- potrafisz komunikować się w języku czeskim - warunek konieczny,
- masz dobrą dykcję,
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
- jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
- posiadasz znajomość obsługi komputera,
- umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat.
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb (9-21 7 dni w tygodniu)
- kartę multisport,
- umowę zlecenie,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- program poleceń pracowniczych,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Operator centrali telefonicznej
śląskie
zadania ujęte w programie stażowym Wymagania inne: praca na I zmianę7.300-15.30praca na stażu nie obejmuje pory nocnej22.00-06.00brak gwarancji zatrudnienia
Opublikowano: wczoraj
Contact Center Sp. z o.o.
Konsultant Infolinii Obsługowej
mazowieckie
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi....
Opublikowano: wczoraj
Contact Center Sp. z o.o.
Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa
mazowieckie
Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja....
Opublikowano: wczoraj